Tidsinställt inlägg till er! :)

Hejsan som det står är det här inlägget tidsinställt eftersom jag i princip aldrig hinner uppdatera på vardagen för än sent på kvällen så vill jag ge er något att läsa :)
 
Nu är klockan 09.00 och det är då jag börjar på Lakeside. När klockan är 12.00 idag har vi lunch och då tar jag cykeln till Jumbo där Lina jobbar, tar ca 5-8min med cykel så det är nära, så då äter vi tillsammans och när klockan är 12.50 cyklar jag tillbaka till Lakeside och då kommer jag alltid i lagom tid till klockan 13.00 :)
 
Jag slutar runt 4-5tiden på dagen beroende på hur mycket vi har att göra och sen är det dags att cykla hem och äta lite middag :) 
 
Idag ska jag dock träna direkt efter jobbet så ska ha med mig något mellanmål :)
 
Men hörs i eftermiddag, nu vet ni ungefär vad jag gör idag :) 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

vad blev det för träning?

2013-03-07 @ 17:28:56
URL: http://maddisenj.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0