Onsdag och sista dagen i Holland! :D

Hejsan allesammans! 
 
Idag vaknade jag klockan 09.00 förra alarmet och allting och vi gick och käkade frukost klockan halv 10! Nu har vi fixat oss och ska alldeles strax bege oss av mot Amsterdam för en mysig dag med sevärdheter och shopping! Jag ska handla en presenet till min morfar och köpa silvertejp, nu undrar ni säkert varför jag i hela friden jag ska köpa silvertejp. Jag ska köpa det för att linda runt min väska som håller på att gå sönder.. och jag vill helst inte riskera något tills i morgon! :D 
 
Men nu ska jag skynda mig lite innan vi ska åka så hörs senare puss! :D

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

men nu har jag inte läst men hur länge va du i holland? och vad gjorde du är? :D

2013-03-27 @ 11:25:05
URL: http://natalies.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, tråkigt att du ska åka hem idag:(

2013-03-27 @ 12:45:45
URL: http://patriciac.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0