Godmorgon! :D

Godmorgon på er! 
 
Idag vaknade jag klockan 9 och började fixa i ordning min och Linas frukost, det blev youghurt med flingor och äggmacka, till det drack ja mjölk och Lina te :) 
 
Nu har ja nyss borstat tänderna och bäddat i ordning sängen så nu väntas en springtur och Lina som cyklar med :) Tagga! :) 
 
Vi har en ledig dag idag så vi tar det i vår egna lilla takt och ska se oss omkring när vi tränat klart och fixat i ordning oss. Då blir det varsin cykel och dags att utforska Dokkum den lilla staden vi bor 1km utanför :) 
Ja i min tränings tröja redo för en löparrunda i Holland :) (inte så fin bild men den får duga)
Min säng, nybäddad och fin :) 

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0