Dricker grönt te och funderar på träning :)

Hejsan!
 
Just nu sitter jag och dricker te (är inte så mycket för te) men det ska vara bra mot förkylning! :) Funderar även på lite små saker framförallt träning. När jag blivit frisk igen vet jag för en gångs skull att jag kommer ta tag i träningen på nytt, jag bara vet det och jag känner det verkligen i hela kroppen. Min kropp skriker efter träning nu! :)
 
Därför älskar jag att träna:
  • Känslan innan passet!
  • Känslan under passet då det känns som om varje liten del i kroppen ska gå sönder!
  • Känslan efteråt att man har presterat något! 
  • Dagen efter med all underbar träningsvärk! 
Jag säger bara en sak gör mig frisk och här ska svettas! <3
Det här dricker jag nu! 


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0