Torsdag!

Hejsan!
 
Måste börja med att säga att jag vet att min uppdatering är usel, men den kommer tyvärr att vara det ett tag framöver också på grund av att min stundent närmar sig. Jag har fullt upp med att leta saker till studenten, plugga, ta hand om min underbara häst, springa och njuta av det underbara vädret! 
 
Jag ska i alla fall någon dag framöver försöka lägga ihop några collage med bilder från min utlandspraktik från Holland, så det behöver ni inte oroa er för det kommer. Jag kan dock inte garantera när men jag ska försöka fixa i ordning det så fort som möjligt! :D
Min butik i Holland, Lakeside!!! <3
Bild utanför butiken har även några inifrån butiken! 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tänk inte på det. Blogga när du hinner och har lust

2013-04-04 @ 13:42:43
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Sant, men om det är riktiga bloggläsare så har man förståelse för sådant.

2013-04-04 @ 16:42:21
URL: http://patriciac.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0