Pollen allergi och allergier överlag... :(

Hejsan!
 
Idag hade jag planerat att rida som jag har gjort jätte mysigt i det fina vädret! Hade även planerat att springa men min näsa är super tät på grund av att ja är allergisk mot pollen och kanske något annat ingen aning.. Jag kanske springer i alla fall om jag hinner eller så går jag bara en promenad med min mamma kanske om hon vill hänga på! :) I kväll är det planerat att en av min mammas kompis ska testa en balfrisyr på mig och även i morgon bitti mycket intressant och roligt! :D
 
Jag ska ta reda på vilken tid det var så får ja se vad jag hinner med träning för måste duscha håret idag igen även fast ja gjorde de igår men när man ska fixa fin frisyr vill man ha ny duschat och fräscht hår :D
En bild från Rom för 1år sedan ungefär! :D <3

Kommentarer
Postat av: http://moore.se/charlotte

Jättefin bild på dig! :)

2013-04-05 @ 22:02:48
URL: http://moore.se/charlotte

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0