det går framåt!

börjar få lite ordning på saker och ting nu, plus poäng till mig!!
 
Min dag har ju varit så här, först praktik då jag och Maja satt och jobbade med projektarbetet det går åt rätt håll nu och det är vi båda mycket glada för. Vid lunchtiden skulle vi åka iväg och kolla så att vårat projektarbete var bra så det gjorde vi och det funkade men ska bli lite fin justering.
(skriver inte här vad det är för projektarbete så ingen ide att ni frågar sorry!)
 

När vi var klara åkte jag hem blev ett träningspass med mag övningar samt lite koordination gick bra men nästa gång blir det ett längre pass och mer intenssivt. Släppte in hästarna efter passet, gick upp käkade kvälls mat blev kesella "vanilj" och en macka smarrigt!
 
Har öven börjat lite på min svenska analys och det känns bra hoppas vara klar med den i morgon så att mina föräldrar kan kolla igenom uppgiften innan jag skickar in den. 
 
Ska fortsätta att arbeta lite med min svenska uppgift nu så vi hörs i morgon!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0