upptagen människa nejdå..haha!

halloj!
.
jag känner att min uppdatering är usel här men jag hinner verkligen inte
att skriva, just nu håller jag på med mitt drömprojekt-arbete som ska in nästa
fredag men jag ska försöka skicka in det redan idag!
för nästa vecka är det så myket i skolan!
.
v.21
onsdag- är en tema-dag men då har vi Np i matte B som jag måste plugga en
massa på..
torsdag-har vi truckkortsprov samt redovisning av näthandel som jag är klar med!
fredag-inlämning av drömprojektet som jag ska försöka få in skickat idag!
.
v.22
fredag- muntlig redovisning drömprojektet
ev. muntlig redovisning av svenskan även om den är till v.23
Söndag- inlämning av min historia uppgift eget arbete
.
så om ni undrar varför jag inte skriver hoppas jag att ni förstår detta nu! puss <3
redbull-LOVE <3 :3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0