skolan - dränk dig - tack på förhand!

kul lördag förmiddag..
har varit i stallet mockat sen efter det har jag suttit från 12 tills nu och gjort historia
den ska nämligen skickas in senast i morgon.. när den är klar har jag en annan
historia uppgift som vi fått som jag ska försöka göra klart så fort som möjligt..
sen efter det ska jag se till att få gjort klart mitt projekt och företagande och räknat
det mesta av matten innan onsdag iaf.. okej kommer bli mycket men försöka går ju alltid..
..
för det man har kvar i skolan nu är..
*historia-hemtenta tills i morgon
*historia eget arbete-3/6 v.22
*Drömprojektet inlämning-v.21
*Muntlig redovisning av drömprojektet-v.22
*Näthandel redovisning-v.21 24/5
*Matte nationella-v.21
*Svenska uppgift-v.23 8/6
.
okej men jag har ju så mycket fritid fram över känner jag..
usch längtar tills vecka 22 då är mycket av dem punkterna iaf borta!!!
såhär känner man till skolan nu då hatar den inte så lite heller..Jo vars!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0