pluggg..... >.<

ajjemän tjaa!
.
nu är det torsdag jag är godis sugen men klarar mig på min pepsi max..
jag pluggar historia och allmänt bara sitter!
i morgon är det fredag då blir det lite plugg då med och även resten av helgen
måste fått gjort klart historian innan söndag samt matten och lite projekt och företagande
ska även kolla på svenskan och historia uppgift 2 när den första är klar..
vill bara ha klart allt så då kan man ju lika gärna jobba häcken av sig denna helgen
och måndag,tisdag,onsdag och sen försöka få vara ledig nästa torsdag fredag lördag söndag
så vi ska vara lediga så man kan få tid för lite mera övningskörning samt körkorts plugg!
så ni vet ni ser nog inte så många inlägg ifrån mig den närmaste veckan iaf
hare gött pussheej <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0