svara nu på min fråga!

tjenis peenis!
sen jag skrev sist då jag skulle plugga en massa så har jag faktiskt
skrivit om en författare och pluggat handel har bara matten, engelskan
och teorin i körboken kvar teorin ska jag ta lite nu engelskan och matten på tisdag!
..
men en till sak jag ska ha en tävling mot mej själv för att se om jag klarar det
alltid kul att testa sig själv lite tycker jag!
..
Tävlingen går ut på att jag:
Ska se hur länge jag kan klara mig utan:
..
* Dricka både vanlig och light! ( alkohol räknas inte haha! )
*Godis allt godis!
*Chips
*Popcorn
*Alla olika sorters kakor!
*Alla olika sorters bullar!
..
Japp så nu ska jag se hur länge jag klarar mig jag mot mitt socker-beroende!
hur länge tror ni ?
..
1-3dagar ?
1vecka?
1månad?
2månader?
..
ja vad tror ni ? :)
jag har själv ingen aning men jag ska verkligen göra mitt bästa
för att klara så länge som möjligt är ju tävlings inriktad också så!

Kommentarer
Postat av: jeppeboy xD

1 vecka xD

2012-03-11 @ 22:09:55
Postat av: ftrr

2012-03-12 @ 08:36:10

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0