lördag nu ju!

lördag!!
..
har sovit ovanligt länge idag sov till tjugo över 10 men gick upp 11..men det var skönt att sova ut lite behövde nog det då, nu har jag precis hittat lite information jag kan använda mig av i min historia uppgift tummen upp!
så ska fortsätta att skriva på den lite under dagen och sent i kväll plugga på natten den nya grejen lixom ..
men nu ska jag gå ut och rida får se om det blir en eller två hästar beroende på om mamma vill rida mascot själv och om jag orkar 2 annars ska jag rida Ada iaf :)
..
senare i kväll kommer en vän hit mycket trevligt :)
iofs efter jag ridit kanske jag ska bort te simon och roos och kolla när dem grejar båt
men det märker ja skriver senare! :)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0