Hemma nu!

Hej, kan säga att det va ett tag sen jag bloggade nu, men har inte haft något kul att skriva om så har jag varit borta ett tag också. Men nu ska jag börja igen! :D

Från söndag till torsdag var jag på Elitlägret, Sveriges bästa 15 åringar åker dit, 16 spelare från varje distrikt :) så där va jag och spelade fotboll :) De va jätte kul kan jag säga!! Vi fick bland annat vara med på presskonferansen när Thomas Dennerby skulle ta ut dam OS-truppen :D
Sen åkte jag hem på torsdagen för på fredagen skulle jag ha genrep med konfirmationen så jag vet vad jag ska göra på söndag när jag konfirmerar mig ;) så jag va i kyrkan från 09.00 till 15.40 ungefär :P

Så idag blir det bara att förbreda allt inför imorgon!

Nån som har något tips om vad man kan skriva här på bloggen?
hiss/diss, skönhetstips, dagens outfit?
kom med förslag!! :D

Nej men nu måste jag gå och städa mitt rum, ha det bra alla läsare!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0