15.21

tjenare :)
.
som sagt skrev jag igår att jag hade tråkigt och att jag ville hitta på något och det gjorde jag också åkte nämligen ut till Ellös och träffade min underbara Jennifer! Det var trevligt :) idag körde jag henne till stan och sen åkte jag hem :) nu har jag bara slappat, men måste ut till torp och fixa lite grejer så får väl åka dit om några timmar.. inte jätte taggad på att dra dit låter knepigt dem flesta vill shoppa som är tjejer men idag har jag absolut ingen lust med detta..men blir nog bra sen ska nog köpa mig ett nytt flak med Pepsi max och en bil tidning så är min kväll räddad :) men vi hörs senare nu babblar jag bara en massa puss på er! <3
bara för att jag älskar dig så sjukt mycket!! <3
och du kommer älska mig lika mycket nu efter denna bild! <3

Kommentarer
Postat av: ....

varför bloggar inte den andra tjejen? :)

2012-06-29 @ 15:26:06

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0