måndag som sagt och veckan är igång!

hej och gondatt alla fina <3

idag har jag haft fullt upp :) först var det praktiken mellan 8-15.30
sen åkte jag in till stan för att ha körlektion och efter det gick jag upp till pappa efter det
åkte vi till sibylla och käkade sen blev det träning och sedan hem <3
kollade på TV en stund och åt kvällsmat --> pannkakor (a)
efter det har jag pluggat historia från 22 tills nu ...
har mycket plugg framför mig tisdag-onsdag så då blir det ev bara inlägg på morgonen
om jag ens hinner det men ska försöka så att ni kan ha något att läsa ;)
men nu ska ja sova godnatt sovgott <3
I can smile forever with you by my side <3

Kommentarer
Postat av: Kungen

Härligt att du håller med!



Absolut, tycker också det är djurplågeri. Kan hända att vissa hundar tycker det är OK att sitta utanför affären i 10 min, men majoriteten av alla som sitter där tycker nog inte det. . Och varför ta hunden med sig när man ska handla? Orkar man inte gå en extrapromenad? Då kanske man inte borde ha hund heller..

2012-02-14 @ 11:47:07
URL: http://eking.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0