Resultatet från första gången!

Här är resultatet från första försöket av plankan:
  • Klarade 1 min!
  • Ska försöka mig på 2min, tror att det är rimligt.
Klarar jag av en längre tid är det bara positivt :)
Blir tyvärr ingen konditions träning idag heller, på grund av att det är en speciell kväll på ett av Jumbona i kväll, ska se om jag kan ta lite kort :) 
 
I morgon ska jag dock träna, men ska ta med mig något att äta mellan lunch och middag då, för vi äter lunch mellan 12.00 - 13.00 
Så ska antagligen ta med en frukt eller något, synd att dem inte har kvarg.. men så är det ibland!
Ska kolla en extra gång i morgon, kanske bara har råkat gå förbi kvargen... haha men tror inte de "/

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Kul att du klarade en minut :)

2013-03-06 @ 20:29:23
URL: http://mikxki.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0