tisdag :)

Denna tisdagen började som alla andra med skolan...
var indval, engelska och handel.
Var hemma runt 5 käkade och tog in hästarna.

Har även gjort ett träningsschema nu som jag hoppas kan hålla någorlunda! :D

Dagens träningspass:
Uppvärmning: Powerwalk 2,5km
Blev träning idag av mage och bröst!
Det gick ganska bra blev inte jätte trött eller svettig men lär mig övningarna rätt till att börja med sen kör ja intensivare och mer antal på varje övning tänkte ja :)

Nu hoppas ja detta håller men kommer garanterat lägga till och ta bort övningar efter ett tag om jag känner mig rätt :)

Men nu ska ja äta lite natta mat, försöka plugga lite.... och kolla tv :) godnatt :love:

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0