skolan... :(

Är i skolan just nu och har 2h och 10min rast det är lite segt i längden. Snart ska ja gå ner till banken och fixa en sak ska bli skönt att få det gjort. Ska även ta mig till energi fys idag igen tänkte jag för nu har jag pengar! (y)
Efter skolan ska ja hem och göra klart i stallet, ta in hästarna och sen blir det ett gympass på ca, 1h tänkte ja :D
Tänkte även lägga upp ett kost-schema och träningsschema här ska det börjas på allvar blir mer och mer peppad till det just nu när ja känner att vinterkläderna kommer fram och man känner sig fetare än någonsin...
Längtar hem så jag kan lägga upp scheman och träna! :love:

Lite kaffe i skolan gör allt lättare :love:

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

sv: tack desamma :)

2012-10-16 @ 17:01:07
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0