Just dance...!

hejsan!
..
Idag har jag fått gjort ganska mycket endå och det känns ju skönt!
började med stallet sen lite plugg med teorin men inte så mycket
sen slappade jag en stund kan behlva det ibland med!
Efter det kom mamma hem från jobbet och då gick vi en riktig lång promenad
i skogen riktigt skönt var det :)
..
när vi kom hem blev det mat sen tog jag in hästarna och nu har jag läst ett kapitel
i min engelska bok och sammanfattat ett kapitel i handels boken som vi skulle
bara ett kvar innan torsdag känns ju inte lite skönt men nu ska jag plugga
lite mera kör-teori sen ska jag fixa inför i morgon och kolla lite TV :)
men ni får ha det gött resten av denna söndags kväll ni med puss hej <3
Vart ja mig i världen vänder står du där med dina välkomnade händer!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0