träning = koppla bort stressen !

som jag skrev tidigare här i ett annat inlägg har jag väldigt mycket runt mig just nu och känner mig väldigt stressad men då la jag mig ner i sängen för att vila men det funkar inte för mig blir bara mer stressad då ju !
när jag känner mig stressad är det bästa för mig att träna så det ska jag göra nu köra ett riktigt sjukt träningspass så att jag bara kan tänka på träningen för en stund för det får mig att koppla bort allt annat som stressar mig <3

vad gör du när du känner dig stressad ?

ingen dag är lik den andra, gårdagen var en annan dag idag är en dag
och i morgon kommer vara en helt annan dag ändå kan dagarna
kännas som upprepning men inget kan göras exakt likadant .. <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0