Torsdag! :)

Hejsan allihopa!
 
Idag är det torrsdag och jag ska ha min näst sista dag på praktiken i Holland. Det blir säkert två helt underbara dagar. När jag tänker på att jag varit här nere över 3veckor känns det rätt sjukt men vad kul det har varit! Till helgen blir det också en del trevliga saker som händer men det tar jag till helgen! 
 
Idag ska jag vara på praktiken, ska försöka springa om det inte är för kallt som det var igår för då höll jag fan på att dö av köld! Jag ska även plugga och jag ska plugga mycket och vara en duktig tjej i morgon vill ha gjort så mycket som möjligt de dagar jag kan innan jag åker hem till Sverige igen. För när jag kommer hem till Sverige kommer jag bara vilja vara med familjen och vännerna! Jag kommer även vilja tillbringa mycket tid i stallet då jag saknar min underbara häst så mycket!! Jag kommer också tillbringa många dagar med kondition och styrke träning, vad jag längtar endå! :) 
 
Men jag trivs toppen här men vad säger man borta bra men hemma bäst, men vi hörs senare i eftermiddag alla goingar! :) 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Gud vad fort tiden går, tycker du nyss åkte ner :D

2013-03-21 @ 10:37:59
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳp

- Ja vargar är riktigt fina djur.

2013-03-21 @ 13:29:32
URL: http://patriciac.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0