Smärta i magen... :(

Hejsan allesammans!
 
Nu blir det ett lite mer vettigt inlägg för har mer tid nu :) 
Idag var vi som sagt på skolan och hälsade på vilket var trevligt men ibland lite segt.. vi fick iaf pratat med några trevliga holländare som intervjuade oss om våra arbetem här i Holland :) 
Efter att vi slutat skolan cyklade vi till Jumbo mataffären och handlade det mesta som vi kommer behöva den här sista veckan i Dokkum! :)
 
Cyklade hem med allt åt lite youghurt yammie, sen skulle vi även testa en kaka som såg god ut men jag är ingen kakfantast och inte min mage heller.. Ligger just nu i sängen och vilar magen för fick jätte ont i magen och ett lätt illamående inte mera kakor för min del! 
 
Om cirka en timma ska jag ut och springa ska bli riktigt skönt och idag ska jag verkligen pressa mig själv eftersom jag inte vet när nästa konditionspass blir så ser framemot den här löpar rundan! :) 
En av mina favoriter här i Holland: Kwark Banan!
Kommer absolut sakna den youghurten när jag åker hem! 
En annan cool grej dem har här nere är vla (vaniljsås typ)!
Den på bilden är: Slagroom dubbelvla!
När man häller upp det ser det nästan exakt ut som på paketet något sverige inte är bra på, haha :)
Kakan vi smakade, ser god ut var inte speciellt god...
Min mage gör jätte ont dessutom och jag mår illa...så inga mer kakor för mig, tack! 

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

mår magen bättre idag? :)

2013-03-18 @ 21:41:39
URL: http://natalies.se/
Postat av: Natalie Salazar

mår magen bättre idag? :)

2013-03-18 @ 21:41:40
URL: http://natalies.se/
Postat av: Natalie Salazar

skönt :D

2013-03-18 @ 22:09:15
URL: http://natalies.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0