Nu är jag mätt och belåten! :)

Efter att ha ätit en något sen middag är jag mätt och belåten, idag har jag även lärt mig att laga ännu en måltid! :) Eftersom jag aldrig riktigt varit så intresserad av mat förutom typ kyckling, keso, köttfärs och andra lätta saker som potatis, ris och pasta så har jag idag lärt mig att steka fisk med strödbröd och ägg till det åt vi potatis yammie!
 
Nu blir det att vila en liten stund kanske till en bra film innan jag eventuellt pluggar lite, vilket jag verkligen behöver! :)
 
Nu önskar jag även er alla en fortsatt bra tisdag kväll! :)
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Du är så himla snäll, tack:)

2013-03-20 @ 11:50:15
URL: http://patriciac.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0