Lite information om mig! :)

Tänkte lägga in lite information om mig! :)
 
Jag är 172cm lång!
Går sista året på gymnasiet, handels :)
Praktiserar 3dagar på CoopForum där jag trivs mycket bra! :)
Har en egen häst som jag haft i 5,5år! 
Älskar djur!
Jag älskar nya utmaningar!
Träning är bland det bästa jag vet!
 
Jag är LIVRÄDD för spindlar!
Har världens höjdskräck!
Åkte ändå atmos fear på Liseberg i sommras med min bästa vän - Anna bengtsson!
Jag hatar verkligen lök och sill!
 
Jag lyssnar på musik som Creedence, Status Qou, Kizz, Eddie Meduza och Cornelis!
Hittar jag nya låtar som jag tycker om så lyssnar jag självklart på det med då min musik smak är väldigt blandad!
Jag HATAR i princip allt som har med tatueringar att göra ser det mer som smuts på kroppen än något som ska vara vackert! 
 
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig jag är den jag är och kommer alltid vara!
Går jag osminkad med uppsatt hår eller sminkad och håret utsläppt och plattat så är jag ändå samma person!
 
Ja det var lite information om mig! :) <3
Bild tagen för ca, 1år sedan!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fannie

Skönt att höra! ha en bra helg :) kram

2013-01-26 @ 12:37:33
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0