wonderful day <3

hejsan! :)
mitt första inlägg idag och jag har faktiskt fått gjort en del i alla fall ! :)
började med att jag red och då kom louise bort med simon en stund också
så pratade vi så mysigt och så var det ju 19 grader i solen kvart i 11 också så skönt!
efter det åkte jag och mamma in till stan för jag skulle ha körlektion vilket gick bra !
sen köpte mamma sig en semla och jag fick en negerboll med socker mums gott :)
..
nu tänkte jag ta och plugga lite körkorts teori och efter det blir det att ta in hästarna
och även träna och om jag får tid över tar jag mig nog en promenad så skönt att vara ute! :)
just a smile away from you! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin :)

de L.A tröjora är skitsnygga! :)

2012-02-22 @ 10:45:07
URL: http://jossansfinast.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0