Sjuk och ingen match :/

Hej allihopa :)
Nu ligger jag i sängen och har feber och ont i huvudet :/
Vi har match idag och Cajsa skulle egentligen stått men hon är oxå sjuk så då ringde Matte mig och frågade om jag kunde stå. Men jag e ju sjuk så det kunde jag inte :/
Så nu har dom fått ringa in en gammal målvakt som typ slutade för 1 år sen. Hoppas det går bra för mitt kära LSK !!
Annars idag händer inte så mkt, ska nog plugga lite så jag inte behöver plugga så mkt på lovet. Sen ikväll ska mamma och pappa bort så då blir jag ensam hemma :) ska laga asgod mat och kolla på melodifestivalen. Jag hoppas på att Youngblood går vidare eftersom min granne är med i det numret :)
Nu ska jag gå och fixa lite saker!
Puss på er! :)


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0