Ont i huvudet och fryser :(

Hej, dagen började rätt bra idag med bra lektioner! Men sen blev det bara värre och värre! Fick mer och mer huvudvärk. Och sen på idrotten så skulle vi gå till en damm uppe på ngt berg och jag hade sinont i huvudet då :( var nog rätt trött oxå :P men när vi väl kom upp på det där berget hann vi bara vara där i typ 15 min, sen var vi tvungna att gå tillbaka för att vi skulle sluta..
Sen när jag kom hem så gick jag ner till mormor för jag skulle mata hennes katter nu medans hon är i Spanien och dom var jätte hungriga :P sen satte jag mig och pluggade lite :)
Så nu ska jag gå och ta en dusch och sen blir det att städa och kolla på tv :D
                          Ha det bra! 
                          Puss<3

                         

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0