ojojoj !

vilken eftermiddag...

och hej förresten !
idag när jag kom hem fikade ja med morfar en liten alla hjärtans dag fika så mysigt så <3
sen blev det mat och fika med mamma och pappa också mysigt !
men nu från typ kvart i 8 tills nu har jag suttit med historia plugget..
det är verkligen mycket att ta in och lära sig..
nu ska jag bara ta en dusch för att sen fortsätta plugga igen prov på torsdag..
och känner att jag inte kan mycket alls.. inget bra
men hinner inte skriva mera nu så vi hörs i morgon om jag hinner puss <3
stanna upp en stund för att andas annars kanske du glömmer av det!
skrivit så mycket så känns som att fingrarna ska gå av på mig...
AJ SÄGER JAG BARA !
kan man få träningsvärk i fingrarna!?
isf har jag nog fått det nu...

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0