Träning och kost!

Tänkte köra ett inlägg om träning och kost, fast inte ät det här träna så blablabla...
 
Holland:
Här i Holland har ja nog varit världens mest ohälsosamma människa känns det som därav att jag känner mig svullen och att jag antagligen inte kommer gilla vikten på vågen när jag kommer hem till Sverige igen.. Det har lixom varit så mycket man velat testa och det har sina nackdelar...
 
Träningen här i Holland har också varit katastrof visst vi cyklar till och från jobbet varje dag men kallar inte de träning direkt... men min löpning usch hemskt katastrof har väl lyckats att få ihop cirka 5 trämingspass på 3,5 vecka hjälp mig... Kommer väl landa runt cirka 5 - 9 gånger som jag sprungit i Holland, total katastrof! 
 
Sverige:
Min kost när jag kommer hem kommer vara mycket ägg och kvarg med funlight!! (saknar min kvarg!!) 
Jag kommer även äta mer sallad och mindre sötsaker, ska försöka hålla mig till typ skumbananer och mörk choklad när det krisar! :)
 
Min träning när jag kommer hem kommer att vara löpning 4 - 6 dagar i veckan älskar att springa så kommer inte bli några större problem. Jag kommer även rida 4 - 7 dagar i veckan samma där älskar att rida så heller inga problem. Kommer även att träna styrka 2 - 4 dagar i veckan i samband med löpträningen. Jag längtar enormt mycket för det ska bli skönt att sätta fart på allt fläsk....! 
Dröm magen!! <3 (a)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0