Söndag! :)

Hej allihopa! 
 
Idag är det söndag och solen lyser in i vårt lilla hem i Dokkum idag riktigt mysigt. Sitter just nu i köket med en kopp kaffe och ska snart ta fram lite macka och youghurt till mig och Lina. Sov lite längre idag, kom hem 02.07 igår så var värd att sova till 11.20 tyckte jag, och Lina sover fortfarande. Idag ska jag träna, har jätte ont i magen och då är träning bästa motgiftet mot smärtan enligt mig! 
 
Idag ska vi eventuellt ut och foto bomba, eftersom alla affärer är stängda här på söndagar så fick vi komma på något annat att göra! Men ha de så bra så hörs vi! 
Bild från igår i stugan, då väntades vår förrsta utgång i Holland! :)
Det var annorlunda att gå ut här eftersom alla satt och rökte inomhus (gillar inte) så kände man sig lite snurrig i huvudet.
Det var några som snackade med oss, och i början var det kul. Dem tjatade jätte mycket på mig typ kan du inte ge den här killen bara en kyss så får du fri dricka hela kvällen, jag gjorde det aldrig ;) och ja det fortsatte och fortsatte, sen när jag och Lina skulle gå så var det jätte trångt och svårt att ta sig ut...På vägen ut frågade en av killarna mig, är du kåt? och jag bara men snälla ge er och så var frågorna hela kvällen i princip...yaay!
hahaha fasst det var kul i början för jag drev med dem och snackade mest med Lina på svenska när dem tjatade vilket dem tyckte var skit jobbigt haha! :)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0