På hotellet :)

Hejsan allesammans! 
 
Efter att ha bott i en och samma stuga i över 4veckor var det skönt att byta lite miljö till ett hotell vid namn Ibis! Hotellet är grymt snyggt och jag och Lina har gått och kollat runt lite grann! Vi upptäckte att det finns ett litet gym vilket gjorde oss mycket glada! I kväll blir det äntligen en go genomkörare så att svetten ska rinna från kroppen! Ska bli mycket skönt med en mjukstart på hotellet på gymmet för att sedan komma igång med träningen ordentligt efter att jag kommit hem på torsdag! :)
 
Idag och i morgon är våra sista dagar här i Holland och vi har mycket roligt att se framemot det gillas starkt! :D
En vanlig bild och en svartvit bild bjuder jag på från hotellrummet! 
P.s den första bilden ser jag röd ut i ansiktet, är dock inte det men men!

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

vart är ni någonstans?

2013-03-26 @ 16:55:34
URL: http://natalies.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Men härligt att de hade ett gym:)

2013-03-26 @ 17:39:07
URL: http://patriciac.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0