Min motivation efter idag har ökat :)

Idag var jag ju ute och sprang här i Holland, mådde grymt bra av att träna igen och älskar att känna hur flåset kommer igång och att man måste kämpa sig framåt, underbara känsla! Ska börja springa mera och träna ännu mera nu känner jag! Träning i Holland, wiihoo! :) 
 
Det jag ska försöka göra minst 4-5ggr i veckan här är:
  • Springa den vanliga sträckan jag känner till..är bara ca: 1,5 - 2km tror jag men bättre än inget!
  • Plankan 3 x 30min bra för både min rygg och mage såklart!
  • Burpees 3 x 10 grymt bra träning för låren!
  • Squaats 3 x 10 fungerar utmärkt för att träna rumpan!
  • Situps/armhävningar 3 x 10 
Bra träning när man inte har tillgång till gym! 
Viktigt att tänka på, all träning är bra så länge den utförs! :) 


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0