Mat så gott! <3

Nyss ätit super god mat!!! Min mamma är bäst på att laga mat måste jag säga, potatis och revben smakar som världens fest måltid men ändå ganska simpel mat, men det var så otroligt gott!!! LOVE FOOD!! <3 
 
Nu ska jag ta mig en vilo - paus efter maten och kanske kolla på film eller fortsätta läsa i min bok får se vad det blir! ;) Ska plugga en del av kvällen till men längtar massor tills träningen i kväll! Funderar på om jag ska träna kondition eller styrka hmm... men tror det blir kondition idag och styrka i morgon känns mest lockande så haha! :D 
Smile because you can, not because you have to!! <33

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mat är alltid godare när någon annan har lagat den haha

2013-01-27 @ 19:23:43
URL: http://patriciac.blogg.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0