Gott nytt år :D :love:

Lite efter här men endå gott nytt år på er! 
hoppas alla hade en bra nyår för det hade iaf jag! :)
 
Idag har jag jobbat och inte gjort så mycket mera, skulle ha ridit men det var halt och hårt i backen så blev inget. I morgon ska jag jobba igen :) När jag kommer hem från jobbet ska jag eventuellt rida om det inte blir för sent. 
 
Har väl inget direkt nyårslöfte men ska ta tag i min träning bättre men kan inte kalla det nyårslöfte utan mer något jag bara gör för jag trivs med det :) 
Nyårslöftet skulle kunna vara att ha ett förbannat bra år och än så länge har det varit bra :) 
 
När jag tänker på dig kan jag inte mera än att le, längtar tills jag får träffa dig igen :love:
( gammal bild men tänkte snart ta nya ) :)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0