Dagens träningpass! :D <3

Tränade idag: Ben, rumpa och mage! 
 
Vet att jag blivit extremt otränad efter ett långt uppehåll på grund av trötthet och omotivation, men nu jäklar är jag mer motiverad än någonsin! 
 
Efter att kört ben och rump passet hade jag svårt att gå av att bennen skakade.. goa träningsverken i morgon!
När jag tränat magen en stund fick jag spykänslor ( otränad ) men ska nå mitt mål att få magrutor och det får ta den tid det tar men jag ska nå dit! :D <3
 
Mitt lilla tips: Om du känner dig omotiverad eller trött.. gör antingen som jag ta ett uppehåll då kommer motivationen tillbaka! jag har dock vart hos doktorn för min trötthet  så det kanske räcker med en veckas uppehåll. Fundera på vad du verkligen vill uppnå med din träning och varför du tränar! :) 
 
P.s du klarar allt du vill, bara du bestämt dig för vad du vill klara! 
Motivations - bild: magrutor så jävla snyggt!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0