trött like hell...

ligger nu hemma i sängen är så sjukt trött...
 
min dag började med praktik fast jag och Maja har suttut i princip hela dagen med vårat projektarbete så vart gött trött i huvudet efteråt. Slutade klockan 4 och åkte hem för att rida Ada, men hon hade tappat en sko så blev bara longering men i morgon ska ja rida för hon ömmade inget i hoven som tur var! :) 
 
Drog vidare till gymmet klockan halv 7 med Simon fick lärt mig några nya övningar. Kan säga så här jag kommer ha grov träningsvärk i mina armar i morgon. Skulle egentligen hängt med en kompis ut på trädgårn idag också men fick tyvärr tacka nej för är så grymt trött efter veckan och allt!
 
Nu blir det film fredags mys och sen sova! <3
 
 

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0