I morgon börjar en ny utmnaning en ny livsstil och en förbättring på mitt liv!

som i rubriken jag ska börja en helt ny livsstil i morgon och inte bara för några veckor utan för resten av mitt liv..!
självklart kommer det vara jobbigt i början men efter ett tag lyckas man vänja sig vid det med!
 
Jag ska nämligen börja leva mer hälsosamt, träna oftare och bygga muskler :)
idag var ett undantag eftersom jag låg grymt efter med provet!
men nästa gång jag pluggar ser ni en bild på vatten/mjölk kanske en skål med fil och musli och en banan som tilltugg tycker redan det låter godare :)
Kom också ihåg att jag gör inte detta för att bli mager utan för att få muskler där den stora skillnaden är!
 
kommer även försöka med hjälp av ändrad kost och träning försöka sova bättre på kvällarna och bli mera morgonpigg något som jag aldrig varit..! 
 
så nu får ni följa min resa veckorna fram över från den ohälsosamaste personen som finns som är galen i godis till den mer hälsosamma pigga, energiska och mera glada lilla jag :) 
 
// hörs av i morgon kväll då jag utvecklar mera om hur första dagen har gått puss så länge! 
visst ser de så grymt gott ut? :)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0