fredag!!!!

äntligen är de fredag, dagen då alla är glada! :D
 
nu är de helg och jag har nyss tränat och duschat känns gött!
 
ska snart blåsa håret. Kanske ska vara med min vän Tessan idag också om det går.
Det blir nog en allmän lugn fredag skulle ja chansa på och helg för är rätt trött men de 
kan ju ändra sig fort! 
 
måste hissa och dissa lite känner jag för kom på en sak...!
 
hisssar absolut låten: vart jag än går så jävla bra!
dissar däremot starkt: folk som tar saker för givet det är det värsta jag vet!
 
var bara tvungen att uttrycka mig om det och nu är det gjort!
hörs av senare puss och hejdå!
så jäkla vackert, älskar denna bilden!
Foto taget av: Mig
När?: I mars månad, så vackert det kan vara i början av året!
 

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0