orka..

Hej! 
 
Min dag idag har varit helt okej var på praktiken från 8-16 :)
När jag kom hem åt jag lite och sen gick jag till stallet, red 30min. Jag skulle även ha ridit men sträckte benet på ett annorlunda sätt så tappade lusten... orkade inte plugga heller så nu har ja allt detta roliga plugg i helgen! -.-
 
I morgon blir det ridning om vädret håller upp och ett gympass hur trött eller stel jag än är det ska inte stoppa mig! ska försöka plugga röven av mig på söndag också för vägrar i princip att plugga fredag/lördag när jag ändå är i skolan måndag-fredag någon gräns finns det lixom! Nej nu blir det slut på vila och skit vila kan man göra när man sover! hörs i morgon!
 

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0