mycket jag vill göra men inget som går ihop..

Hej på er!
 
Sitter i min säng just nu och funderar över hur jag ska hinna allt jag vill hur jag ska lägga upp saker osv. Har mycket plugg just nu känner jag och det är pressande. Vill träna på gymmet, hemma och rida min häst. Jag vill ju även vara med mina vänner men frågan är bara hur ska jag hinna? 
 
Tränar jag inte blir jag galen. Pluggar jag inte kommer jag efter med skolan och jag blir stressad. Är jag inte med mina vänner så överlever jag INTE för dem är mitt allt. Frågan är bara hur jag ska få ihop allt.. måste börja strukturera mig nu! 
 
Nu har jag snackat tillräckligt om mina små problem så ni behlver inte ta del av de mera. Nu blir det att försöka plugga en halvtimma innan jag ska sova godnatt på er! 
älskar slingorna!!! <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0