skol-arbeten och dem tar aldrig slut heller..!

herregud vad jag inte hinner skriva här elle göra något annat i princip
känner jag ..
har precis skickat in sammanfattningar i handels på kap 8,9,10 vilket är skönt!
men nu har jag kvar matte-uppgifterna tills fredag och historia uppgiften som
går åt ahh.. som ska in på söndag kul.. eller inte!
sen när dem skol-sakerna är klara så är det körkorts plugg och drömprojektet som ska
skickas in vecka 21.. sen får man se hur näthandeln blir sen har vi en svenska uppgift till
vecka 23.. som man inte börjat på och inte vet hur man ska bygga upp och sen kommer
vi även få ett eget arbete i historian efter det att hemtetntan skickats in och ah..
skolan kan ju strypa sig någonstans fattar inte det där med att vara ledig ..
man är ju ändå inte ledig -.- suck!!!!
JÄVLIGT GLAD ATT MAN BARA HAR SKOLA 2DAGAR I VECKAN IAF ANNARS HADE JAG DÖTT!!!
okej nu hinner jag inte skriva mer som ni säkert förstår efter min underbara text..
jag ska nämligen dejta min mattebok nu pusshej!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0