skolan...skolan...träning...skolan

hej hej!!
ja som ni ser i rubriken så tar skolan väldigt mycket tid!! det är därför jag inte hinner skriva här så mycket :/
aja idag har jag varit i skolan och på fysiken fick vi reda på att vi imorn ska bygga elektriska motorer... hahaha. och sen efter skolan satte jag med på biblioteket i typ 1 h 30 min för att vänta på att min underbara vän Ida skulle sluta sin praktik :) och då tog vi halv 6 bussen hem och jag va hemma vid 6 :D satte mig då och pluggade och åt och sen när klockan va 20.45 så började arsenal-milan :D det blev en jättebra match där arsenal vann med 3-0 :/ men milan gicj ändå vidare för dom hade vunnit förra matchen med 4-0 :D
men nu ska jag sova så puss och godnatt! :Dimage description

Kommentarer
Postat av: issa <3

Sjukt fin blogga tjejer väldigt fin !! <3

Postat av: kimberly thongsonti

Finast ! <3

2012-03-09 @ 16:20:04
URL: http://uddevallassnyggingar.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0