läxor prov inlämningar är verkligheten tillbaka nu eller !?

Hej :)

nu har jag varit hemma sen klockan kvart över 4 ungefär käkade lite granna
och sen sitter jag här snart ska jag ta in mina hästar som jag knappt sett sen lördags!
efter det blir det plugg i massor denna kväll... kan sova i böcker och papper snart..!
så kan inte rida i kväll ska försöka med det i morgon och försöka få undan så mycket plugg ja
bara kan sen kommer det väl komma någon bild från rom men inte så många
för vill ha dem bilderna som mina egna! :)
men vi hörs nog i morgon igen pöss <3
när jag och sara väntade på att historian skulle börja hade jag tråkigt
och då blir det sådana hära vackra bilder!
ja men skolan är rätt bra på att sysselsätta en på ens fritid!
sen har jag körskolan också som ligger med i högen!
plus 3 andra-saker som bara finns i datorn på dokument...
hoppas ni får en lika "trevlig och rolig" torsdag som jag!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0