kul dag! <3

hejsan :)
.
idag måndag har varit en riktigt bra dag med mina fina vänner :)
först på praktiken gick det jätte bra och dagen var rolig dock inget ovanligt!
jag och Lina samarbetade bra och hade jätte kul :) man ska ha kul på jobbet! ;)
efter det åt vi mc-flurry på donken sen såg vi mikaela och sprang fram till henne
efter det blev det mat på Cactus och avslutade med träning :)
nu är jag hemma och sitter här ska kolla film alldeles strax!
.
men i morgon blir det nog kanske bara något mobil inlägg..
har studiedag men ändå fullt upp!
börjar med att fixa stallet och springa om jag hinner!
sen blir det att åka någonstans för att äta god mat med morfar och mamma!
eftersom morfar fyller år! :)
.
om jag inte hunnit springa gör jag det när jag kommer hem och sen
ska jag plugga resten av den kvällen har inte pluggat mycket alls
det senaste även fast jag behöver men ska göra det i morgon
och helgen så det löser sig nog :)
men nu har jag skrivit så mycket att ni inte orkar läsa så hörs i morgon
godnatt mina vänner! <3
tack lina och mikaela för en rolig måndag! <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0