hihi,hoho,hehe,mohaha,mongo! ahmentyyyp!

hejsan svejsan!
.
Idag är det torsdag och jag får la börja med det som hänt idag :)
först vare skolan var hemma 4 idag inte så farligt endå..
då satte jag mig och åt för var jätte hungrig sen blev det plugg
och efter det stallet och rida som gick bra red lite övar bommar och kryss
för att öva upp bakmusklerna på Ada men hon var så duktig så :)
.
sen pluggade jag lite till och nu skriver jag här hoho! :)
men idag känns det så där underbart vårigt när det bara
spritter i kroppen och allt känns bra!
såg en citronfjäril förrut också när jag red vadå sommarkänsla!!!
herregud bara 12 veckor till sommarlov ju för fasiken oh vad najs det ska bli!!
.
sen har det ju tyvärr inte hänt så mycket mer är ju bara en vanlig torsdag
eller jag och jennifer cp.a oss lite men vadå? inget ovanligt endå haha älskar
dej tjejen min vän! :)
.
ne nu bara jag babblar om konstiga saker och om mina vårkänslor/sommarkänslor
hit och dit så nu ska jag avsluta med att säga att jag ska ta mig lite kräm!
hörs och syns i morgon då det är FREDAAAG!!!! <3

.

tuggummi!!!!!! MIN LILLA DROG HIHI!....<3
lycko drogen ni borde testa den med Jordgubb EXTRA!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0