helgerna går så fort!

hejsan små söt saker :)

idag vaknade jag klockan 9 och emelie och jonna var fortfarande
kvar medans Ida åkte hem igår :)
Efter att dem hade åkt bytte jag snabbt om för jag såg att min syssling
skulle ut och hämta sin häst så ja byte om till mina ridkläder tog in Ada
så att vi kunde rida tsm :)
det blev en lite promenad med lite träning av styrka i benen på dem små pollarna!
efter det var jag faktiskt så duktig att jag smörjde min sadel och träns
haha snacka om att det var behövligt efter det gick jag in och käkade och nu ska
jag plugga lite granna sen får jag se vad klockan blir för vill helst ut och springa också!
..
men vi hörs senare i kväll puss <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0