fredag och helg! :)

hejsan allihopa :)

idag är det fredag och det är ju rätt skönt :)
kom hem klockan 13 idag för vi fick sluta tidigare inte lite skönt eller!
efter skolan käkade jag lite kötfärssopa och macka :)
började kolla jönssonligan som jag fortfarande inte sett klart för jag springer
fram och tillbaka och gör i ordning kaffe fixar lite läxor och sånt!
ja jag måste plugga lite idag för har så mycket som ska vara klart i veckan
och nästa vecka så gör jag klart mycket nu får jag mer tid till till teorin för
körkortet i veckan vilket som är bra!
men nu ska ja inte tjöta som om mina läxor!
..
ska snart bege mig ner för att ta in hästarna får se om det finns
möjlighet till att rida eller hur vädret egentligen är nu.. :(
och så ska jag springa sen ska jag försöka få bort lite läxor och så!
..
men skriver säkert mera till kvällen hare gött så länge!
nya bilder kommer! <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0