slapp-dag men ändå inte!

idag blir det nog en allmän slapp dag!
ska göra klart det mesta av min historia tänkte ja så att jag senast kan skicka in den i morgon förhoppningsvis! :)
ska även plugga lite körkort och om jag hinner göra lite av svenskan kan vara skönt att göra klart så mycket som möjligt i skolan av de 2 grejerna som är kvar denna helgen sen är det freedom!
.
vill bara att det ska bli klart så jag kan plugga körkort enbart, övningsköra mer än någonsin vara med kompisar och träna, bara leva livet när det är klart så därför tänker jag låta mig ha en ytterst seg dag idag...!
.
men jag ska även rida idag om jag hinner sen funderar jag lite på också om jag ska baka något ändå lite sugen påt men det märker vi! :D
mys tröjan som jag bara älskar! <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0