planer...hmmm...!

hej allesammans!
 
egentligen skulle ja jobbat nu men är sjuk och har varit de sen i fredags då jag var tvungen att gå hem från jobbet för att jag mådde så dåligt har feber hit och dit ont i halsen huvudvärk snuvig och allmänt dålig...så just nu ligger ja i min säng och bara ligger där så vad passar inte bättre än ett inlägg på bloggen då..
 
sitter i alla fall just nu och tänker på alla planer man hade som liten vissa som var hel galna..
och vissa som faktiskt var något att ha!
en av dem har jag kommit på nu men måste ha lite hjälp först av några speciella och tänker inte avslöja något här men håll koll någon dag kanske något dyker upp men de är något ja verkligen skulle vilja ge en chans igen men vi får se på de!
 
ne nu ska ja se om de går något bra på tv och försöka bli friskare! <3
jag och ida bara! <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0