Rolig Helg :D

Hej! Detta har varit en toppenkul helg!
Först på fredagen skulle jag egentligen varit med Cornelia men hon blev sjuk så jag drog hem till Jonna istället och sov där till på lördag :D
Och på lördag var det dags för brottningsträning med laget :D Det var sjuuuuuukt jobbigt kan jag säga, ska nog aldrig börja med brottning asså!
Sen efter träningen så åkte jag hem och duschade och vilade lite sen bar det hem till min underbara vän Nathalie och vi satt mest och snackade om allt möjligt!
Och idag så har jag varit i kyrkan på någon konfa sak sen åkte man hem och pluggade en stund.
Och då kom mamma och frågade om jag ville åka till torp med henne och självklart sa jag jaa :D
Men nu ska jag äta :D
Skriver mer imorgon :D

Puss<3


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0